Szukaj

Zwroty i reklamacje

Zwrot:

Masz 14 dni na zwrot towaru.

1. Odeślij towar na adres:
Anna Siedlecka
ul. Smocza 16/83
01-027 Warszawa
Wypełnij i dołącz formularz zwrotu

2. Po otrzymaniu paczki, zwrócimy Ci koszty zakupu towaru w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Ciebie sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia przez nas oferowany), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.

3.Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, że wyślesz nam informację o tym, że chcesz odstąpić od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

4. Jeśli chcesz wymienić towar na inny złóż ponownie zamówienie. Produkt, który nie pasuje odeślij jako zwrot.

Reklamacja

Reklamację można złożyć za pośrednictwem poczty internetowej konbajkowy@gmail.com lub pisemnie na adres:

Anna Siedlecka
ul. Smocza 16/83
01-027 Warszawa

W reklamacji należy podać m.in. opis wady, okoliczności oraz datę jej wystąpienia lub stwierdzenia, swoje dane oraz żądanie w związku z wadą towaru. Reklamowany produkt należy odesłać na w.w. adres. Informację o sposobie rozpatrzenia reklamacji wyślemy w terminie 14 dni od dnia jej złożenia.

Jeśli uznamy reklamację Produkt podlega naprawie lub wymianie na inny, wolny od wad, zgodnie z żądaniem klienta. Jeśli naprawa lub wymiana towaru nie są możliwe z uwagi na brak towaru lub nadmierne koszty naprawy, zwrócimy Ci równowartość ceny towaru lub zaoferujemy wymianę na inny produkt z oferty jeśli wyrazisz na to zgodę.

Więcej informacji odnośnie zwrotów i reklamacji znajdziesz w tekście regulaminu sklepu.

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów