Zwroty i reklamacje

 

Zwrot:

Masz 14 dni na zwrot towaru.

1. Poinformuj mnie o zwrocie poprzez wysłanie maila na adres konbajkowy@gmail.com, możesz dołączyć formularz zwrotu, ale nie jest to obowiązkowe. 

2. Nadaj przesyłkę korzystając z formularza Wygodne Zwroty.

3. Po otrzymaniu paczki, zwrócimy Ci koszty zakupu towaru w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Ciebie sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia przez nas oferowany), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, że wyślesz nam informację o tym, że chcesz odstąpić od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Jeśli chcesz wymienić towar na inny złóż ponownie zamówienie. Produkt, który nie pasuje odeślij jako zwrot.

Reklamacja

Reklamację można złożyć za pośrednictwem poczty internetowej konbajkowy@gmail.com.

W reklamacji należy podać m.in. opis wady, okoliczności oraz datę jej wystąpienia lub stwierdzenia, swoje dane oraz żądanie w związku z wadą towaru. Reklamowany produkt należy odesłać nadając paczkę poprzez formularz Wygodne Zwroty. Informację o sposobie rozpatrzenia reklamacji wyślemy w terminie 14 dni od dnia jej złożenia.

Jeśli uznamy reklamację Produkt podlega naprawie lub wymianie na inny, wolny od wad, zgodnie z żądaniem klienta. Jeśli naprawa lub wymiana towaru nie są możliwe z uwagi na brak towaru lub nadmierne koszty naprawy, zwrócimy Ci równowartość ceny towaru lub zaoferujemy wymianę na inny produkt z oferty jeśli wyrazisz na to zgodę.

 

Więcej informacji odnośnie zwrotów i reklamacji znajdziesz w tekście regulaminu sklepu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl